Rozjetá reklamka v on-line seriálu

28. 3. 2019, 16:27
Febiofest 2019

Komedie o podivné reklamní agentuře Všechno je jinak původně měla bavit jako divadelní hra. Nakonec se z ní stal online seriál, jehož díly po představení na Febiofestu v sekci TV Now nyní každý týden najdete na MALL.TV. Tři epizody natočil podle scénáře Jaroslava Žváčka Jan Prušinovský, tři jeho spolužák z FAMU Vladimír Škultéty.

„Díly jsme si rozdělili přirozeně, podle toho, co nás víc baví. Od Honzy to byla velkorysá nabídka. Až na detaily mi schválil veškeré změny, které jsem navrhoval. Dohodli jsme se, že když bude režírovat on, budu na place. On ten vlak rozjel a já ho udržoval. Honza navíc už dlouho točí s ustáleným týmem, takže šlo o snadnou a příjemnou práci,“ pochvalovat si Škultéty.

Hlavní role tří kreativců dostali Kryštof Hádek, Eliška Křenková a Jan Strejcovský, známý z komedie Chata na prodej. „Honza studuje dokument, ale teď začíná zářit jako herec. Má zábavný projev, jen se musel trochu kočírovat. Pochopil, že Honza Prušinovský má rád, když mu herci nabízejí své nápady a jeho postava grafika je docela absurdní. Někdy se ale rozjel až moc,“ prozradil Škultéty. 

Vyberte si z programu


Stáhněte si
festivalovou aplikaci
Newsletter