Neil Stevenson

NEIL STEVENSON
Manažer kvalitativního výzkumu, Ipsos MORI

Neil Stevenson pracuje jako manažer výzkumu ve společnosti Ipsos Connect, kde radí klientům z oblasti médií a technologií. Neil vydal několik článků o VR, včetně textů věnovaných tomu, jaký má VR potenciál být přijata na masovém
trhu. Psal pro Marketing Week, Mediatel nebo Association for Qualitative Research. Přednášel také na akcích typu The Insight Show a pro Media Research Group. Neil momentálně ve spolupráci s BBC zkoumá, jak si VR osvojují ti, kteří tuto technologii nepřijali mezi prvními, a jak ji používají doma. Aktivně se podílí na organizaci Ipsos VR Sessions, kde se setkávají zajímaví myslitelé, influenceři a značky z oblasti VR. Neil ve firmě Ipsos nejenom hodnotí reakce spotřebitelů, ale zároveň pro ni také vyvíjí nástroje pro výzkum VR s cílem rychle a za co nejmenší náklady získat dostatečnou zásobu informací. Před příchodem do Ipsosu pracoval Neil v think thanku, kde se věnoval sociální politice. Má PhD titul z politické komunikace.

info@febiofest.cz

MEZINÁRODNÍ FILMOVÝ FESTIVAL PRAHA - FEBIOFEST s.r.o.
Růžová 13, 
Praha 1, 110 00, Česká republika
+ 420 221 101 111

Buďte s námi v kontaktu

Buďte s námi v kontaktu

© 2017 MEZINÁRODNÍ FILMOVÝ FESTIVAL PRAHA - FEBIOFEST s.r.o. Made with love by WHITE GORILLA.